Welcome To My World you want Follow me or | Dashboard?




Disclaimer


Welcome to my world . Nabihah Fierus . 14 . Im awesome that's why everyone loves me (:
facebook | twitter
Fiha | Sihan | Kecik | Zie | Rahimi | Syahmi | Firdaus


Longboard


Creadits

skins by : Syakira Qaisara
Basecodes : Simple photo : weheartit Header : Dunia Tyra

exam exam exam -,-
Monday, April 30, 2012 | 0 comments


Assalamualaikum ~
hahaha , tak sampai dua hari dah tukar skin baru xD rajin tak ? kalau bab internet nie memang laju , papa ngan mama tak payah suruh . tapi kalau bab belajar memang kene paksa . ohh malasnya , exam dah dekat , tapi tak baca pon buku . *selak-selak* lepastu letak kat sebelah then tengok computer , focus nk tulis apa kat blog xD HAHA . bila dah bukak internet tau jelaah saya nak bukak apa , tab1 : twitter tab2 : facebook tab3 : you tube tab4 : blog . ahah ! kauorang pon sama kann kann ? >< ok lah sebenarnya hari Rabu dgn Khamis minggu lepas aku lawan bola jaring kat Dewan Kuarters KLIA . seriously , tak sangka boleh dapat naib johan . alhamdulillah (: sebenarnya itakde idea nk tulis ape -,,- haha lol . ape-2 pon wish me luck untuk exam nnti (: *berusaha dahulu baru bertawakkal* aku tak faham la , kenapa ada orang yang dengki-2 kat dunia ni ? kau dedahkan keburukan orang sana sini , tak takut dosa ke ? takpe-2 , Allah itu Maha Adil . hari ni kau bukak aib orang , esok orang pulak bukak aib kau ! baru kau tahu bertapa tingginya maruah seseorang perempuan ! *aku tak paham dengan orang macam ni* lepastu kat facebook pulak , kau comment status orang , pastu maki hamun orang tuuh . bagoslahtuuh -,- at last kau sendiri yang dapat nama . kan dah tetibe nama kau famous kat sekolah -,- jangan fikir kau senior kau boleh maki hamun junior kau . sampai suruh Pengetua keluarkan kawan aku dari asrama ~ bro , berfikir dahulu sebelum bercakap ! kalau kau bercakap hanya tahu membuat hati orang terguris , baik kau diam , lagi bagus . sebelum aku tak betul , baik aku stop menulis -,- ok gtg Assalamualaikum (:

p/s : pensil dan kertas , mungkin teman baik mu ketika mencari ilmu. tapi jangan kamu lupa . perbuatan mu ibarat pensil yang menulis diatas amalanmu..